Serviciile de pompe funebre: o provocare pentru cei le oferă, ca și pentru clienți

Majoritatea agențiilor funerare nu adoptă o adevărată strategie comercială, ci se bazează mai degrabă pe publicitatea orală, pe clienții sosiți din recomandările altor clienți mulțumiți, pe durata serviciului, prezența în teritoriu, fără a putea măsura real rentabilitatea investițiilor. 

În ultima vreme au apărut reclame care se concentrează pe prețuri mici și uneori… pe divertisment. Moartea e amuzantă? Pentru rude mai degrabă nu!

Chiar și o agenție ce oferă servicii funerare București, ca orice altă companie poate și trebuie să activeze strategii comerciale care să îi permită ca să rămână competitivă în această perioadă zbuciumată, datorită creșterii concurenței, scăderii puterii de cumpărare a familiilor și schimbărilor socio-culturale.

Ce ar trebui să facă o companie de servicii funerare bună?

Există numeroase operațiuni și proceduri pe care compania le efectuează pentru a scuti de povara familiei, deja încercată de durere și, prin urmare, care nu are nici timpul, nici concentrarea mentală pentru a asigura aceste practici birocratice și tradițional-religioase.

Este important să știm exact ce poate face o companie funerară: ce i se cere să facă prin lege și ce nu poate face. În acest fel, familia persoanei decedate va putea delega companiei toate procedurile birocratice și sarcinile practice necesare pentru organizarea ritului funerar și înmormântarea (sau incinerarea).

Contează foarte mult ca să te poți baza pe o firmă ce oferă servicii funerare București de foarte bună calitate direct, fără a se baza pe intermediari sau pe subcontractarea anumitor sarcini.

Cele mai citite articole

Întrucât este mai ușor decât oricând să cumperi la prețul cel mai mic produsele funerare (uneori chiar gratis, pe baza cuponului de pensie), atât tradițional, cât și online, firmele trebuie să ofere servicii care să le ajute să devii mai competitive și mai profitabile.

Reducerile de preț activează o concurență pe piață, dar nu întotdeauna.Dacă nu e vorba de pensionari, niște prețuri prea mici poate fi chiar dăunătoare pentru companiile care își văd veniturile minimizate și automat nu mai fac investiții, ceea ce va scădea în viitor și calitatea serviciilor oferite clienților.

În plus, clienții care au suferit deja un deces în familie când văd că prețul e prea mic se pot gândi (justificat sau nu): dacă e atât de ieftin cine știe cum este făcut sicriul, cine știe cum se face transportul, nu vreau să-mi risc persoana iubită, merg la altă firmă cu prețuri mai serioase chiar dacă cheltuiesc mai mult, ca să fiu mai liniștit.

Publicitatea amuzantă te face să râzi când nu ești implicat emoțional, dar când moartea te lovește îndeaproape, reacția este diferită. Subiectul morții este unul extrem de sensibil și alunecarea în prost gust se poate face extrem de ușor, pe nesimțite. Este suficientă o singură greșeală și rețelele de socializare te pot distruge în calitate de firmă de pompe funebre, mai precis te pot băga în faliment.

Ironia nu este neapărat o strategie câștigătoare care să facă să-și crească cifra de afaceri, dar mai ales respectul în branșa pompelor funebre.

Cei care apelează la o agenție funerară o fac pentru că sunt forțați și nu pot fi clasificați drept clienți  tipic care doresce să cumpere un produs sau serviciu.

Așadar, dacă vrei o firmă de pompe funerare serioasă, empatică fii atent pe cine alegi. O variantă bună ar fi să apelezi cu încredere la www.rainbowfuneraredorobantu.ro.

Cele mai citite articole