Cum alegi spaţiul de birouri de închiriat în Timişoara potrivit? După ce criterii te ghidezi?

Înainte de a alege cel mai bun spaţiu de birouri de închiriat în Timişoara,antreprenorii care vor să îşi extindă afacerea sau să deschidă o afacere nouă care presupune activităţi  de lucru la birou trebuie să înţeleagă foarte bine scopul închirierii, ce înseamnă muncă la birou, cum influenţează bunăstarea angajaţilor şi ce criterii trebuie să ia în calcul înainte de a face un pas atât de important.

Prima impresie a spaţiului de birouri

Prima impresie contează în orice context, iar prima impresie pe care o lasă un spaţiu de birouri este de regulă şi cea mai importantă pentru chiriaşi care se vor decide, de regulă, în primele zile dacă spaţiul li se potriveşte sau nu.

Este foarte important că spaţiul de birouri să întrunească, de la prima vedere, mai multe condiţii, pentru a  fi  închiriat în Timişoara:

·                să reflecte imaginea companiei, stilul companiei şi seriozitatea reprezentanţilor acesteia;

·                să fie impresionantă pentru clienţi, potenţiali clienţi şi grupurile ţintă ale produselor şi serviciilor;

·                să fie amplasată în mod corespunzător, în oraş, să fie uşor accesibil şi cu suficiente locuri de parcare pentru angajaţi şi colaboratori;

·                să fie încadrată în clasa A sau B conform clasificării europene;

·                să fie prevăzută clădirea de birouri atât cu un sistem de încălzire bun, cât şi cu un sistem de ventilaţie sau aer condiţionat;

·                să aibă un preţ de închiriere accesibil.

Orientarea în teren în funcţie de spaţiile de birouri ale concurenţei

De asemenea, reprezentanţii companiilor se mai pot orienta pentru a alege un birou de închiriat în funcţie de ceea ce a ales concurenţa. Spre exemplu, dacă este vorba despre o afacere din sectorul bancar sau care oferă servicii financiare, zona centrală a oraşului este cea mai bună alegere, iar apropierea de companiile concurente, din aceeaşi breaslă este de bun augur.

De asemenea, dacă este vorba despre prestigiu în fața concurenţei, cei care închiriază birouri trebuie să ţină cont de amplasarea sediului de birouri. În cazul în care este vorba despre o extindere a unei afaceri industriale, de exemplu, ar fi bine că potenţialii chiriaşi să aleagă o clădire de birouri în acelaşi cartier sau în aceeaşi parte a oraşului unde se află centrul industriei sau locaţia de producţie.

Zona preferată pentru clădirea de birouri

Clădirile de birouri sunt, de regulă, aşezate în centrul oraşelor, cum este şi cazul oraşului Timişoara. Acest lucru este benefic atât pentru prestanța companiilor, cât şi pentru uşurinţa cu care angajaţii ajung la muncă, fie cu maşina personală sau cu transport public, chiar şi la orele de vârf.

Categoria din care face parte clădirea de birouri de închiriat în Timişoara aleasă de clienţi

Clădirile de birouri se clasifică, conform normelor europene în trei mari clase:

·                clasa de birouri A, un mobil foarte modern, nou construit, care are toate dotările necesare şi un standard ridicat de calitate;

·                clasa de birouri B, mai puţin modern, dar la fel de bine utilat, care include chiar şi servicii de pază şi protecţie;

·                clasa de birouri C, cu o calitate mai slabă, dar o chirie mult mai ieftină.

Articolul Anterior

De ce este considerat aurul un metal atat de pretios?

Articolul Urmator

Rezultate inițiale de succes utilizând terpene de canabis pentru tratarea COVID-19

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *