Eastship a transportat cu succes primele 30 de autobuze electrice din București

Discutia despre protejarea mediului înconjurător a devenit tot mai importantă în ultimii ani și, în acest sens, transportul electric este o opțiune viabilă pentru reducerea emisiilor poluante. În acest scop, orașul București a luat o măsură importantă prin cumpărarea a 100 de autobuze electrice. Pentru a le transporta de la Portul Constanța la București, era nevoie de ajutorul unei companii specializate cu o reputație excelentă, motiv pentru care contractul a fost acordat Eastship.

Desi Eastship se ocupă de obicei de transportul unor gabarite mai mari, transportul autobuzelor a fost tratat cu aceeași atenție și profesionalism. Compania a gestionat toate aspectele legate de transport:

  • Studiu de traseu – Înainte de a prelua din portul Constanta, echipa Eastship a efectuat o evaluare amănunțită a traseului ce urmează să fie parcurs. Acest studiu a inclus măsurarea înălțimii și lățimii pasajelor, identificarea obstacolelor și a altor factori care ar putea afecta transportul.
  • Construcția rampelor – Autobuzele au fost încărcate pe remorci cu ajutorul unor rampe special concepute pentru a susține gabaritul acestora.
  • Fixarea prin lashing – Autobuzele au fost fixate cu chingi pentru a asigura stabilitatea în timpul transportului. Desi poate părea un pas simplu, totul se face în mod calculat și conform unei schițe detaliate.

Factorii care au contribuit la o livrare sigură a autobuzelor

Transportul celor 30 de autobuze s-a desfășurat în condiții excelente, deoarece s-a acordat atenție următoarelor detalii:

  • Starea tehnică a remorcilor este esențială pentru orice transport, iar Eastship utilizează numai remorci de la producători renumiți, precum Goldhofer, Faymoville, Noteboom, Schmitz, Krone și Kassbohrer. Pentru a se asigura că acestea sunt într-o stare optimă de funcționare și pentru a evita riscul unor probleme tehnice, acestea sunt verificate cu atenție înainte de fiecare transport.
  • Protejarea încărcăturii – este o prioritate pentru Eastship, astfel încât încărcătura să fie protejată și să ajungă în siguranță la destinație.
  • Viteza de deplasare – Șoferii Eastship s-au asigurat că respectă viteza de deplasare legală și recomandată pentru încărcăturile transportate.
  • Comunicarea între șoferi – Deoarece au fost transportate mai multe autobuze în același timp, șoferii au comunicat în permanență unii cu alții pentru a îndeplini cu succes această misiune.

Context

Pentru a reduce nivelul de poluare din București, Primăria Capitalei a apelat la Programul Operațional Regional 2014-2020 și a obținut fonduri de peste 300 milioane de lei, fără TVA, pentru achiziționarea a 100 de autobuze electrice. În primul an de la semnarea contractului, vor fi livrate 34 de autobuze, iar restul de 66 vor fi livrate anul următor, conform caietului de sarcini.

Noile autobuze electrice au o lungime de 12m și o autonomie de minim 200 km între două încărcări succesive, tracțiune complet electrică realizată prin intermediul Sistemului Reîncărcabil de Stocare a Energiei Electrice (SRSEE), baterii de acumulatori, podea coborâtă pe toată lungimea vehiculului, trei uși duble și aer condiționat.

Cele mai citite articole

Primul lot de 30 de autobuze a ajuns în Portul din Constanța, unde a fost preluat de către Eastship, care s-a asigurat că ajung în cele mai bune condiții în București.

Flota de autobuze din București avea nevoie de o renovare, având în vedere că din cele 1.530 de autobuze din parcul STB, două treimi au depășit durata normală de funcționare și normele de poluare E3 și E4 (500 de autobuze Euro 3 au 15 ani vechime și 500 de autobuze E4 au 12 ani). Alte 400 de unități achiziționate în 2018 sunt Euro 6 (diesel), iar cele mai moderne sunt autobuzele hibrid, 130 de unități, tot Euro 6, conform Primăriei Capitalei.

Despre Eastship

Eastship este o companie cu capital 100% românesc cu sedii în Constanța, Cluj-Napoca și București. Desi principală activitate este cea de Project Cargo, adică transportul mărfurilor care nu sunt destul de mici pentru a fi încărcate în containere, activitatea sa nu se rezumă doar la asta. Eastship oferă servicii de project management, transporturi speciale, mutări industriale, servicii portuare, brokeraj barje și agenturare nave.

Compania Eastship dispune de o flotă impresionantă formată din peste 15 capete tractor, semitrailere specializate de diferite dimensiuni și trailere modulare, însumând peste 84 de axe. De asemenea, dispune și de macarale de port și personal cu specializări diverse, inclusiv electricieni, sudori și ingineri, pentru a gestiona cu succes fiecare detaliu al transportului terestru, maritim și fluvial.

Ei oferă suport în ceea ce privește documentele vamale, studiile de traseu, analizele de pod, survey-urile, ridicările și manipulările cu ajutorul cricurilor, construcțiile de rampe, calculul de încărcare și schițele de fixare a încărcăturilor.

Cele mai citite articole