Accesorii și consumabile de care ai nevoie la birou

Niciun birou nu este complet fără rechizite de birou. Acest lucru este valabil atât pentru afacerile mici promițătoare, cât și pentru birourile confortabile de acasă. Unele consumabile de bază, precum hârtie, pixuri și foarfece, împreună cu echipamente precum computere și aparate de cafea se găsesc în mod obișnuit în majoritatea birourilor. Pentru ca afacerea ta zilnică să funcționeze fără probleme, iată o listă cu cele mai esențiale accesorii și consumabile de birou de care ai avea nevoie.

Instrumente de scriere

Pixuri, markere, marcatoare, creioane, ascuțitoare si radiere

Asta acoperă nevoile tale de scris. Ia notițe, anulează-le, evidențiază-le sau șterge-le, pixurile și creioanele sunt cei mai buni prieteni ai tăi la locul de muncă. Markerele sunt instrumentele de bază pentru a nota pe suprafețe aspre și plăci de scris. Pentru corectarea și anularea notelor, nimic nu funcționează ca o radieră.

Instrumente de grupare

Capsatoare, capse, îndepărtare capse, benzi de cauciuc și agrafe de hârtie

Gruparea de pagini la un loc sunt sarcini frecvente la locul de muncă. Capsatoarele, agrafe de hârtie și benzi de cauciuc au toate același scop. Depinde de cât de bine și pentru cât timp dorești ca aceste pagini să rămână împreună. Îndepărtează-le cu un dispozitiv de îndepărtare a capselor dacă sunt fixate.

Tocător de hârtie

Utilizat în principal pentru a distruge documente de birou sensibile, un tocător este o mașină la îndemână pentru a scăpa de deșeurile de hârtie. Dacă nu vrei să te ascunzi în spatele lor, o grămadă înaltă de pagini inutile este cea mai bună sarcină pentru acesta. Păstrează biroul curat și coșul de gunoi plin.

Planificator

Acesta este un lucru obligatoriu pentru orice birou. Ține evidența tuturor termenelor, a listelor de sarcini și a programărilor legate de muncă. Nu îți poți permite să alergi în afara orarului la locul de muncă și nu există nimic mai bun ca un planificator profesionist care să te ajute să rămâi la curent cu sarcinile.

Dosare și bibliorafturi

Ce ar face lumea fără dosare și bibliorafturi? Nu doar pentru siguranță, acestea sunt necesare pentru a organiza și a stoca cu atenție documentele importante. Dosarele și bibliorafturile se îndreaptă către dulapul sau rafturile și vă ajută să te organizezi. Sunt ușor de transportat sau de mânuit.

Calculatoare – Desktop și laptopuri

Pentru a lucra singur sau a face echipă, nu poți închide ochii la computere. Ele elimină munca manuală din efortul zilnic și ajută la eficientizarea operațiunilor. Laptopurile sunt utile atunci când vizitezi clienți sau lucrezi frecvent de la biroul de acasă.

Imprimante

Zeci de pagini sunt tipărite în fiecare zi. Și cu timpul, imprimantele au evoluat. De la alb și negru la colorat, unele mașini de imprimat vin cu funcții de scanare și copiere și funcționează wireless.

Hârtie

Produsele din hârtie pot fi o parte centrală a modului în care oamenii comunică într-un birou, procesul de păstrare a înregistrărilor sau contactul cu consumatorii și clienții. De fiecare dată când trebuie să iei notițe, să trimiți o înștiințare, să trimiți o scrisoare prin poștă sau să tipărești un raport, aveți nevoie de diferite tipuri de produse din hârtie. Așadar vei avea nevoie masivă de articole din hârtie, de la caiete de birou, hârtie pentru imprimantă sau hârtie colorată până la imprimate tipizate și plicuri.

Cutii de depozitare din carton

Nu poți trece pe lângă cutii de carton și să spui nu. Cutii robuste sunt greu de găsit. Sunt cutii de depozitare utile care pot conține o mulțime de material și sunt ușor de transportat. Una dintre acestea lângă birou poate transporta în întregime bunurile tale la locul de muncă.

Organizator de birou

Prea multă dezordine de manipulat? Și tocmai se accentuează? Ia-ți timp pentru un organizator de birou. Te ajută să economisești spațiu și să ții departe lucrurile inutile. Salvează în continuare lucruri importante precum pixuri, markere și hârtie la îndemână, iar suprafața biroului devine mai ordonată. Nu trebuie să pierzi fiecare minut important căutând obiecte obișnuite.

Calendar

Un supliment vizual totuși indispensabil biroului tău, un calendar tipărit este așezat de obicei pe birou sau în sertar. În afară de mementourile zilnice pe care le poți seta, poți să le oferi și ca un cadou promoțional util. Desigur, așa ceva va avea numele tău de marcă și sigla pe ea.

Lipici și bandă. Note lipicioase

Există sute de motive pentru care lipiciul și banda sunt elemente esențiale pentru birou, dintre care cel mai adesea este să lipim lucrurile. De la etanșarea plicurilor până la lipirea etichetelor, lucrările pot încetini atunci când aceste consumabile se epuizează. Iar o notă lipicioasă economisește atât spațiu, cât și timp. Chiar dacă faci notițe în planificatorul tău zilnic, note lipicioase puse chiar înaintea ta păstrează lucrurile importante întotdeauna la vedere.

Ștampile

Ștampilele fac comunicare oficială, oficială. Ce este un e-mail de afaceri fără ștampila autenticității? Ștampilele arată aprobarea, iar cele cu mesaje standard, cum ar fi „primite” sau „plătite”, oferă claritate tranzacțiilor.

Răcitor de apă și pahare

La fel ca aparatele de cafea, răcitoarele de apă servesc atât afacerii, cât și plăcerii. Un adaos atent la orice spațiu de birou, acestea sunt centrele inovației, precum ale bârfelor.

Materiale de prim ajutor

Orice loc de muncă responsabil include în bugetul său bunuri de prim ajutor de bază. Cutiile pentru șervețele, comprese si bandaje vor fi la îndemână atunci când cineva acuză o problemă sau dacă ai nevoie să ștergi anumite pete de pe birou.

Indiferent de scenariu, unele rechizite de birou nu se demodează niciodată. Acestea facilitează îndeplinirea sarcinilor zilnice și îmbunătățesc performanța.

Articolul Anterior

Beneficiile oferite de un software pentru gestionarea afacerii

Articolul Urmator

Cursuri SEO: cele mai bune cursuri în 2021

Lasa un comentariu

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *